4.9
gebaseerd op 1.218 reviews

Very friendly and skilled worker. I'm definitely coming back again

Cindy - meer dan een jaar geleden
Hartini - meer dan een jaar geleden

Fine massage. Thank you

Eva - meer dan een jaar geleden

Great, as allways!

Iris - meer dan een jaar geleden

Zeer professionele massage salon. Zeker een aanrader.

Stefan - meer dan een jaar geleden

Goede massage, fijne sfeer, Annushka deed het super

Anne - meer dan een jaar geleden

Salon gelegen op een fijne centrale locatie, Nenis was hartstikke attent en behulpzaam in haar advies

Vivien - meer dan een jaar geleden

Really good and relaxing

Heidi - meer dan een jaar geleden

Goede massage, je merkt gelijk de ervaring en expertise die nodig is.

Yacine - meer dan een jaar geleden

Wij hadden een duo massage van de benen/ voeten.
Ontzettend vriendelijk personeel,schone ruimtes en sfeervol met haard.
Ook lekker warm!
Dames weten wat ze doen en vragen of het niet pijnlijk is.
Echt een heel ontspannen ervaring!
Aanrader!!

Sylvia - meer dan een jaar geleden