4.9
gebaseerd op 1.218 reviews

Fijne rustige jongen die de sportmassage gaf. Zeker een vervolg bezoek waard

Rachida - ongeveer 7 jaar geleden

Ik vond de massage erg goed. Fijne, respectvolle atmosfeer.

Annette - ongeveer 7 jaar geleden

Prettig! Goede ontvangst. Stevige massage en een afsluitend kopje thee. Top!

Anne-Babet - ongeveer 7 jaar geleden

Online afhandeling afspraak zeer gemakkelijk. Professionele massage, aanrader!

Tonie - ongeveer 7 jaar geleden

Aardige mensen en een fijne massage!

K - ongeveer 7 jaar geleden

Na verhuizing naar deze A-lokatie een modern en sfeervolle vestiging. De behandeling was zeer goed en top kwaliteit!

Jan Willem - ongeveer 7 jaar geleden

Heel erg fijn geholpen, erg professioneel! Ik kom zeker binnenkort terug!

Lindy - ongeveer 7 jaar geleden

We hebben erg genoten. Kundige en lieve meiden!

Leanne - ongeveer 7 jaar geleden

Heerlijk ontspannen bij Yt!

Denise - ongeveer 7 jaar geleden

Fijn dat jullie nu ook in Gouda zo'n mooie salon hebben. De sportmassage was vandaag weer top.

Arrian - ongeveer 7 jaar geleden